czwartek, 12 grudnia 2013

Kabaret Paranienormalni

Dzisiaj autograf, który zdobyłam osobiście ( przez przypadek :D) podczas wakacji w Dźwirzynie. Jest on od kabaretu Paranienormalni. Miałam szczęście, że podczas naszego pobytu nad morzem zorganizowana została trasa pt. „Baltic Tour 2013” w trakcie, której Paranienormalni odwiedzali największe bałtyckie kurorty, wielkie amfiteatry i małe miejscowości wypoczynkowe.Występ kabaretu był rewelacyjny. Trwał ok. 2 godziny. Po występie udało mi się zdobyć autograf i zrobić sobie z nimi zdjęcie :) Bardzo się cieszę , ponieważ uwielbiam ich :P A jak tam u was?

5 komentarzy:

  1. Witam gratuluję Dla mnie to kabaret z polskiej elity top3.Czy możemy się wymienić linkami do blogów bardzo mi będzie miło,gdyz tak jak i Ty od niedawna dołączyłem do bloga.Napisz proszę kiedy mnie dodasz.pozdrawiam i bedę śledził.
    http://autografygwiazdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też ich lubię :) i tez mam od nich grafa i fotkę :D gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń