niedziela, 29 czerwca 2014

Andrzej Piaseczny

Siemano ;) Po długiej przerwie wreszcie nowa notka! Wczoraj byłam na koncercie Andrzeja Piasecznego w Głogówku. (Było super ;)). Po koncercie udało mi się zdobyć autograf i zrobić sobie z Andrzejem zdjęcie. Andrzej jest polskim wokalistą. Jego znane utwory to np. : "Śniadanie do Łóżka", "To co dobre, to co lepsze", "Rysowane Tobie". Bardzo się cieszę, że mogłam być na jego koncercie, ponieważ bardzo lubię Andrzeja i uważam, że ma naprawdę świetny głos. To raczej tyle na dzisiaj.
Pozdrawiam Marta ;)








11 komentarzy:

  1. w Glogowku? ej skad jestes? ;> Głogowek to zaraz obok mnie.
    tez jestem kolekcjonerem, ale nie mam bloga :p (juz nie mam, wczesniej autografy-ani)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję!!
    zapraszam do mnie :) http://autografy-marka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)
    dodaję do linków, liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń